Klantbevraging Vito

Op verzoek van de Vlaamse Instelling voor Technologisch Onderzoek (VITO) heeft Dialogic een klantenbevraging en een meting van gedragsadditionaliteit uitgevoerd. Het doel van deze bevraging en meting was inzicht krijgen in de appreciatie en de verwachtingen van (potentiële) klanten naar VITO en het meten van de wijzigingen in het gedrag van deze klanten dat VITO oplevert. Dit betreft dus een klantenbevraging met een accent op gedragsadditionaliteit. Onderzochte elementen zijn Inventarisatie en afbakening van doelgroepen en een inventarisatie van adressen van Vito klanten. Gehanteerde methoden zijn een webenquête onder VITO-klanten en een (statistische) analyse en rapportage.

  • Publicatienummer
  • Publicatiedatum
    30 april 2012
  •  
  • Projectnummer
    2011.111
  • Opdrachtgever(s)
    Vito
meer weten over dit onderwerp? Neem contact op met Frank Bongers
Principal consultant