Evaluatie Digitale Werkplaats

In het kader van de Digitale Werkplaats zijn er in 2016 voor het eerst, in heel Nederland bijeenkomsten georganiseerd waar ondernemers workshops en lezingen konden volgen. Tijdens deze bijeenkomsten werd uitgelegd hoe ondernemers de online zichtbaarheid van hun bedrijven kunnen vergroten. Dialogic heeft in opdracht van Google het effect gemeten dat deelname aan deze bijeenkomsten heeft op de prestaties van de deelnemende bedrijven. Hiervoor zijn honderden bedrijven gedurende het gehele jaar door middel van vragenlijsten gevolgd. De belangrijkste conclusie is dat de meeste deelnemers na deelname enthousiast aan het verbeteren van hun online zichtbaarheid zijn gaan werken, en dat dit uiteindelijk ook tot een zichtbare verbetering in bedrijfsprestaties heeft geleid.

Ook in 2017 worden er workshops georganiseerd, zowel voor ondernemers als voor studenten en werkzoekenden.

 

 

In het kader van de Digitale Werkplaats zijn er in 2016 voor het eerst, in heel Nederland bijeenkomsten georganiseerd waar ondernemers workshops en lezingen konden volgen. Tijdens deze bijeenkomsten werd uitgelegd hoe ondernemers de online zichtbaarheid van hun bedrijven kunnen vergroten. Dialogic heeft in opdracht van Google het effect gemeten dat deelname aan deze bijeenkomsten heeft op de prestaties van de deelnemende bedrijven. Hiervoor zijn honderden bedrijven gedurende het gehele jaar door middel van vragenlijsten gevolgd. De belangrijkste conclusie is dat de meeste deelnemers na deelname enthousiast aan het verbeteren van hun online zichtbaarheid zijn gaan werken, en dat dit uiteindelijk ook tot een zichtbare verbetering in bedrijfsprestaties heeft geleid.

Ook in 2017 worden er workshops georganiseerd, zowel voor ondernemers als voor studenten en werkzoekenden.

  • Publicatienummer
  • Publicatiedatum
    16 juni 2017
  •  
  • Projectnummer
    2016.051
  • Opdrachtgever(s)
    Google Nederland
meer weten over dit onderwerp? Neem contact op met Robbin te Velde
Principal consultant